8 Mart 2007 Perşembe

ZAYIFLAMAYA DEVAM

Merhaba.Bugün diyetisyenle randevumuz vardı.Dün çok şükür ki baskülde 87.2 yi gördüm.Çok mutlu oldum. Diyetisyende 91.7 geldim geçen hafta 92.7 idim . Yani tam 1 kilo vermişim.Çk şükür.Elif 97.5 geldi o 3 kilo vermiş bir haftada..Diyete ve spora geçen hafta başlamıştı benimse 3 ay olacak.İnşallah böyle devam ederim.Blumia da oldukça azaldı.Diyetisyenin verdiği listede değişimle var onları yiyince kendimi diyette gibi hissetmiyorum.Zaman zaman krize giriyorum ama bunada şükür..İnşallah kısa zamanda yazarım..

1 yorum:

Aysel dedi ki...

Çok sevindim Gültenciğim. Kilo verdikten sonra 1 haftada tekrar 1 kilo vermeyi başarman çok güzel. Çünkü belli bir zaman sonra vucut diyet yapsan da kilo vermiyor. Bu yüzden çok sevindim. Blumianın azalması kilo vermenden de güzel bir haber. İnaşllah atlatacaksın bu günleri ve bu yaz daha az kilolu daha sağlıklı biri olarak göreceğiz seni.

Ben bu hafta pek iyi değildim yeme konusunda. Artık şimdi sorunlarımı aştığıma göre kaldığım yerden devam edebilirim.
Selamlar...